ANA HICKMANN

Ana Hickmann: bo oprawa okularowa ma rodzaj żeński...

 

Kiedy brazylijska top-modelka Ana Hickmann zakończyła karierę na wybiegach, swoją uwagę skierowała na projektowanie, między innymi akcesoriów użytkowych dla pań. Fascynacja designem zaowocowała utworzeniem w 2002 r. marki Ana Hickmann Eyewear związanej z rynkiem opraw okularowych. Brand jest pokłosiem współpracy między byłą modelką a firmą GO Eyewear.

 

W ciągu kilku lat od powstania marka stała się bardzo popularna w ojczyźnie Any Hickmann – Brazylii. Serca przedstawicielek płci pięknej zdobyła kobiecymi liniami produktów, niezwykłymi metamorfozami klasycznych kształtów oprawek okularów oraz przeistoczeniem ich w element biżuterii. Już 7 lat od chwili powstania marka Ana Hickmann przebojem wkroczyła na europejski, wymagający rynek i zawojowała wymagające panie elegancją produktów, innowacyjnością technologii oraz niebanalnymi rozwiązaniami, jak np. umiejętne łączenie klejnotów i imitacji szlachetnych metali z wysokiej jakości tworzywem sztucznym. Dzięki temu brand stał się synonimem wyrafinowanej elegancji dedykowanej wszystkim niezależnym, znającym swoją wartość kobietom.

 

Ana Hickmann – wyrafinowane oprawy okularowe dla eleganckiej, pewnej siebie kobiety XXI wieku

Wyświetlanie 1–12 z 59 wyników